8.11.2011

Shooting for The Suzan's new music video!!

We had a shooting for our new music video with Pomp&Clout at Brooklyn studio.
They've shot our video called "HOME" before.
I love "HOME"'s colorful & pop view of the world.
So I'm glad to work with them again.
I can't tell you about new video so much….because it's secret yet.
It would be contrastive work to "HOME".
 
It was hard shooting. We used many lights, which was very very hot, and much smoke. .
But The stuff from Pomp&Clout and we did all our best.
So I wanna show you this new video soon!!

Saori 
 
新しいミュージックビデオ撮影をPomp&Cloutとブルックリンにあるスタジオで行ったよ。
彼らは私達のHOMEのビデオを撮影した人たちです。
私はHOMEのカラフルでPOPな世界観が大好きなので、彼らとまた仕事ができて嬉しいです。新しいビデオについてはまだ秘密なので詳しく教えられないけれど、
たぶんHOMEと対照的な作品になると思います。
 
撮影はすごくハードでした。なぜならたくさんの照明とスモークを使ったから。
照明が結構熱いのです。長時間いると汗がびっしょり。。
でも私達もスタッフも精一杯がんばりました。
早くみなさんに見せたいな。
 
Saori



No comments: