8.02.2011

Pianos & Trash Bar

We had 2 shows in lastweek.

One show is at Pianos on Thursday night.
Pianos is a hot venue in Manhattan!
Played with Pretty Good Dance Moves. It's our friend Jimmy's band.
Pianos is memorable venue for us. Because We played here at the first time(5,6 years ago) to came NYC.
This was the 5th or the 6th times to play in Pianos.
It's midnight on weekdays, But many people came to Pianos!
And a lot of acquainted friends came, And We played very very new song, It was really fun gig.


And the second show is on Sunday night at Trash Bar Brooklyn.

It was the first time for us to play at this venue.
It's a heard rock and metal music venue.
No problem! We love hard rock and metal!
People said something to us and bought some CDs & T-shirts who saw the our show first time.
It was happy gig.

Last week we had only two shows.
I really want to play every day!

Realistic! Thrill! The stage is the devil!

NICO THE SUZAN



先週は2回のショウがありました。

1本目は木曜日の夜中にPianosで。
マンハッタンにおけるホットなベニューといったらここでしょう!
このイベントは友人でもあるJimmyのバンドPretty Good Dance Movesと一緒でした☆
Pianosは私達が一番最初にNYに来た5、6年前にもプレイした思い出のベニューでもあります。
今回でかれこれ4、5回目のPianosとなりました。
平日の夜中だというのに、たくさんのお客さん!
顔見知りの友達もたくさん観に来てくれたし、この日はじめて披露した新曲もあったりして、本当に楽しいギグでした。

そして2本目は、日曜日の夜にTrash Barで。

はじめてやるベニューでしたが、中に入ってみてビックリ☆
完全にハードロック&メタル系ベニューでした☆
でも私達はハードロック&メタルも大好きなのでノープロブレム!
初めて私達を観て声をかけてくれたり、Tシャツをかってくれたりするお客さんがたくさんいてうれしかったです☆


先週は2本しかなかったけど、本当は毎日ギグしたい!
臨場感!スリル!ステージには魔物がいる!


NICO

No comments: